חברת מ.ט.ע פתחה סניף ברחובות

חברת מ.ט.ע פתחה סניף ברחובות

22.01.2020
חברת מ.ט.ע פתחה סניף ברחובות
שתפו בדוא"ל

חברת הסיעוד מ.ט.ע, אותה הקימה הגב` לאה זוהר ב-1988, השיקה סניף נוסף, ברחוב הרצל 157 ברחובות, אשר ייתן מענה גם לתושבי השפלה.

חברת "מ.ט.ע" שנוסדה בעיר אשדוד ע"י הגב` לאה זהר ב-1988, התרחבה בתחילת השבוע לאחר שהשיקה סניף נוסף – ברחובות. הסניף החדש, ממוקם ברחוב הרצל 157, בקומה השנייה שבקניון מרכז העיר וינוהל על ידי ראובן פרחי, בעל ניסיון רב שנים בתחום הזיקנה לרבות ניהול סניפי סיעוד גדולים.

מאז היווסדה נחשבת חברת מ.ט.ע כספקית שירותי סיעוד מובילה ב-26 השנים האחרונות תוך שימת דגש על איכות השירות והקשבה לצורכי הלקוחות והעובדים. בחברת מ.ט.ע שומרים על קשר רצוף עם גופים בקהילה המטפלים בנזקקים, לרבות עובדים סוציאליים, גופים התנדבותיים, שירותי הרווחה, מועדוניות ועוד.

אילן זהר, מנכ"ל: "למעלה מחצי יובל של התמקצעות בעבודה עם קשישים לימדו אותנו שטיפול איכותי מחייב תפירת חליפת שירות בהתאם לצרכים הייחודיים של כל אדם. ב-מ.ט.ע אנו מיישמים הבנה זו, מתוך ראייה מערכתית, על ידי מגוון נרחב של מטפלים ושירותים המותאמים אישית לקשישים ולבני משפחותיהם. אנו משלבים גישה אנושית המושתתת על רגישות ואכפתיות, מלווים ותומכים בקשיש כמו גם במשפחה, מרגע שעולה הצורך בשירותי סיעוד, מאפיינים את הצרכים של הקשיש ובני משפחתו, בוחרים את המטפל המתאים ומעניקים מעטפת שירותים נרחבת הניתנים על ידי צוות מקצועי הכולל עובדים סוציאליים ואחיות. אני שמח על הקמת הסניף ברחובות שייתן מענה אנושי לכלל האוכלוסייה באזור השפלה".