ערב הוקרה מרגש למטפלות הסיעודיות של חברת מ.ט.ע באשדוד

ערב הוקרה מרגש למטפלות הסיעודיות של חברת מ.ט.ע באשדוד

23.03.2022
ערב הוקרה מרגש למטפלות הסיעודיות של חברת מ.ט.ע באשדוד
שתפו בדוא"ל

השבוע קיימה חברת הסיעוד מ.ט.ע ערב הוקרה למטפלות שפרשו ומטפלות פעילות עם ותק של מעל 15 שנים. בניגוד למקובל, לא מדובר רק בעובדים שפרשו לאחרונה, אלא גם בכאלה שעבדו בחברה שנים רבות ויצאו לפנסיה לפני שנים.

מ.ט.ע חברה אשדודית שורשית, נוסדה ע"י הגב' לאה זוהר בשנת 1988, לפני כ- 4 שנים ולאחר כ- 16 שנים בראש החברה, העביר אילן זהר – בנה של לאה, את שרביט הניהול לאחותו חדוה שחם, שמנהלת היום את החברה. מ.ט.ע פועלת מאז היווסדה במצוינות להענקת שירותי סיעוד באשדוד ובסביבה. במהלך השנים העניקה מ.ט.ע שירות לאלפי בתי אב בעיר בטיפול אישי, סיעוד, עובדים זרים, ליווי ועזרה יום יומית, או כפי שאמרה חדוה: "אנו נותנים לכל זקן את השירות אותו אנו היינו רוצים לקבל כשנזדקן".

חדוה ואילן עם המטפלות הפורשות

האירוע התקיים ביום שני ה- 21.03 באולם "נועה הבית לאירועים" שפינקו בארוחה מלאה ושירות מצוין. הערב המרגש היה באווירה בלתי פורמלית, משפחתית, מרגשת וקסומה. הצוות המקצועי, המטפלות והעובדים הותיקים שמחו והתרגשו מאוד להיפגש. המשתתפים נהנו לחלוק חוויות מהעבר, לספר על הנכדים והילדים ועל איך ש"היינו צעירים".

מר אילן זהר נשא דברים בשם חברת מ.ט.ע, בהם הדגיש את תרומתה האישית של כל מטפלת בנתינה, חברות, עשיה וחמלה. את הדרך הארוכה בה צועדים עובדי מ.ט.ע יחד שנים ארוכות והתרומה האישית של כל מטפלת וכל עובד לחוסן החברתי של העיר והקהילות בהן אנו חיים. עוד הוסיף אילן כי: "כל מי שעובד כל כך הרבה שנים בחברה הוא נשמה גדולה עם נתינה אינסופית ופתיחות לאחר. ככה בחרנו אתכן המטפלות, ככה אתן בחרתן אותנו, ככה התחברנו. למרות השוני, יש לנו הרבה במשותף".

צוות מ.ט.ע

הגברת אסתר אלקסלסי שפרשה ממ.ט.ע בשנה האחרונה, לאחר יותר מ- 28 שנות עבודה, הודתה לצוות המקצועי ולהנהלה בשם המטפלות. אסתר ציינה בדבריה את הסיפוק הרב שהיה לה מהעבודה בחברה, את העשייה והנתינה מהלב לקשישים, את האוזן הקשבת והאווירה המשפחתית שמאפיינת את מ.ט.ע כל השנים.
בהמשך הערב העבירה ד"ר אמירה פז הרצאה בנושא "זקנה מיטבית".

לקראת סיום, כל הצוות המקצועי בחברה עלה לשיר שיר תודה למטפלות ולאחריו חולקו תעודות הוקרה לכל המטפלות שפרשו וכן אקדח עיסוי חשמלי מקצועי (ממש שווה), כל משתתף התכבד בנוסף בשי צנוע.
הערב כלל ארוחת ערב עשירה, מוזיקת רקע, ריקודים, המון חיוכים וחוויות מימים רחוקים וקרובים.

אילן זהר וחדוה שחם מעניקים תעודת הערכה למטפלת שרה דהן

מנכ"לית חברת מ.ט.ע הגב' חדוה שחם מסרה כי: "עמלנו על הערב כבר לפני שנתיים, אולם הקורונה טרפה שוב ושוב את הקלפים ונאלצנו לדחות את האירוע. אנו שמחים מאוד שיצא לנו לקיים את האירוע ולהעניק חזרה לאנשים שתרמו כל כך הרבה למען הקהילה בה אנו חיים. ללא ספק נשאר טעם של עוד לפעמים הבאות".

ללא ספק ערב ראוי לאלו שעושים עבורנו את הדברים החשובים ביום יום, מי שדואג להורים וליקרים שלנו, מי שנותן לנו את השקט הנפשי להמשיך בשגרת החיים. כן ירבו!

מחלקת השיווק שלנו – ינאי שחם, מוניק אבוחסירה, אסתר גטה וענת אוקנין